Međunarodni standard ISO 10002 implementiran u Sava neživotnom osiguranju
Zadovoljstvo klijenata kvalitetom proizvoda i usluga je najveći prioritet i strateško opredeljenje Sava neživotnog osiguranja. Posvećeni smo pružanju najvišeg kvaliteta i osiguravanju potpunog zadovoljstva klijenata neprekidnim poboljšavanjem naših proizvoda i usluga.
Sava neživotno osiguranje je implementiralo i marta meseca 2020. godine sertifikovalo sistem postupanja sa prigovorima u skladu sa međunarodnim standardom ISO 10002 (Menadžment kvaliteta – Zadovoljstvo korisnika – Postupanje sa prigovorima u organizacijama).
Naša filozofija “klijent je na prvom mestu” podrazumeva da uvek slušamo šta klijenti imaju da nam kažu i koristimo njihova mišljenja i iskustva da bismo uveli poboljšanja u našem poslovanju.
Vesti
Uštedite na gorivu uz Sava putno osiguranje
7. novembar 2024
Nenad Nenadić, član Izvršnog odbora
6. novembar 2024